Bas

Proactief beheerder

Welke rol vervul je binnen BSU?

‘Ik loop al bijna 20 jaar rond bij BSU. Door de jaren heen heb ik alle kanten van het bedrijf gezien. Gestart als stagiaire en in mijn huidige rol verantwoordelijk voor het proactief netwerkbeheer bij klanten.

Met ons team zorgen we dat alles vlekkeloos blijft draaien bij klanten. Hierdoor wordt je elke dag weer geprikkeld om bij te blijven. Te leren. Dingen op te pakken. Nieuwe technieken te ontdekken. Dat maakt mijn werk zo leuk.’

Hoe verklaar je dat je na 20 jaar nog steeds bij BSU werkt?

‘Simpel. Een nieuwe bezem veegt misschien makkelijker, maar wie zegt dat het een goede bezem is? Ik heb het nog altijd erg naar mijn zin. Ik heb keileuke collega’s en dat is één van mijn belangrijkste drijfveren om hier te blijven.

Bij BSU word je elke dag geprikkeld om je verder te ontwikkelen. En als je dat kunt doen met een team is het helemaal leuk.

Ik denk dat ik geen ander bedrijf kan vinden waarbij ik zoveel vrijheid krijg. Daarnaast komen we veel over de vloer bij klanten. Je pikt daar dan de cultuur een beetje op, maar elke keer als ik terugkom op kantoor voelt het als thuiskomen. Het is hier veel vrijer, dan waar we gemiddeld over de vloer komen. Het is hier net een vriendengroep, een BSU gilde. Echt leuk.’

‘Ik ben inboedel hier. Extra verzekerd!’ – Bas

 

Hoe denk je dat collega’s jou omschrijven?

‘Aanwezig op geheel eigen wijze! Iedereen heeft zijn eigen trekjes en dat mag. Je mag hier gewoon jezelf zijn. Er wordt hier ook wel gezegd, BSU: Be Someone Unique. Daar hou ik me dus heel erg goed aan. Ik denk dat mijn collega´s me zien als een teamplayer, recht door zee en eerlijk. Resultaten, die behaal ik het liefst samen.’

Stilstand is achteruitgang. Hoe gaat BSU hier mee om?

‘Er wordt enorm goed gekeken hoe jij als persoon bent. Waar liggen je krachten en waar wil je jezelf verder in ontwikkelen. Vervolgens wordt er gekeken hoe daar actief invulling aan gegeven kan worden. Tijdens je POP-gesprek kun je aangeven wat je graag wilt gaan doen en worden er vanuit BSU concrete kansen aangereikt.

We proberen altijd vanuit intern de juiste mensen neer te zetten. En daarna pas verder te kijken of er iemand aangetrokken moet worden. Je krijgt dus altijd volop mogelijkheden om door te groeien, zodat je niet vastroest.’

Wat is het geheim van BSU?

‘We hebben klanten van 10 tot 700 werkplekken. Van school tot advocatenkantoor en van lokale tandarts tot goededoelenorganisatie. Deze klanten sluiten erg goed aan bij wat we doen.

Ik denk dat het te maken heeft dat het verhaal van ons klopt. Dit zorgt voor langdurige relaties. Je moet geen bergen beloven als je maar een heuveltje kunt maken. Je moet duidelijk afspraken maken en doen wat je zegt. Daarin zit onze kracht en daarin maakt iedere collega binnen BSU dagelijks het verschil.’

Uitgelichte vacature

Ook jouw droom volgen?

Bekijk dan nu onze vacatures