Flip

Accountmanager buitendienst

Welke rol vervul je binnen BSU?
‘Als accountmanager buitendienst zit ik veel bij klanten. Ik vind het heerlijk om samen met de klant een zoektocht te starten naar de juiste producten en diensten. Ik mag hierbij inhoudelijk meedenken over processen en een advies uitbrengen over hoe zaken verbetert kunnen worden. Je staat daarbij aan het front en hoort vaak als één van de eerste wanneer een klant bezig is met verandering. Denk daarbij aan een verhuizing, inkrimping of uitbreiding.’

‘Dit in combinatie met de kwaliteit van het KPN netwerk, de producten en diensten van BSU en een kleine prettige organisatie, zorgen ervoor dat ik elke dag met plezier naar mijn werk ga.’

‘Ik zie het niet als werken. Je doet hier iets wat je leuk vind!’ – Flip

Wanneer dans je op de tafels?
‘De diversiteit tussen klanten en eigen collega’s vind ik leuk. Enerzijds kom ik bij veel regionale klanten over de vloer. Je mag daar heel inhoudelijk meedenken over processen en hoe ze dingen kunnen verbeteren. Ik zeg wel eens gekscherend tegen een klant, dat het lijkt of ik bij hun in dienst ben. En de dag erna zit ik op kantoor en drink ik een kop koffie met mijn eigen collega’s. Het is de diversiteit die het zo leuk maakt. Daarnaast vind ik telefonie ook nog eens een interessant vakgebied.’


Wat is de beste arbeidsvoorwaarde, naast salaris?

‘De vrijdagmiddagborrel. Punt. We drinken dan met z’n allen een biertje. Het fijne aan het werken bij BSU is dat alles zo vrij is. Uiteraard hebben we ook wel wat regels, maar het is niet zo dat alles staat uitgeschreven. Er is geen hiërarchie en iedereen is werkelijk geïnteresseerd in elkaar. De vraag: “Hé, hoe is het?” stel je niet omdat het moet, maar vanuit pure belangstelling en interesse in je collega. Dat vind ik mooi.’


Hoe denk je dat collega’s jou omschrijven?

‘Als een vriendelijke en rustige collega die anderen graag helpt. En ik denk dat ze wel met mij kunnen lachen, maar dat laatste moet je maar even aan ze navragen.’

Hoe zou je BSU in een aantal woorden omschrijven?
‘Een jonge en enthousiaste IT en telefonie club die graag meedenkt met klanten en altijd voor het beste resultaat gaat. Ik ken een hoop partijen die voor keiharde Sales gaan. Die verliezen vaak de klant uit het oog, omdat ze te gefocust zijn op targets. Bij BSU wil je die deal graag binnenhalen omdat je toegevoegde waarde voor de klant én BSU kunt leveren.’

Uitgelichte vacature