Niels

Coördinator Servicedesk

Hoe ben je bij BSU terecht gekomen?
‘Tijdens mijn opleiding MBO systeembeheer zat ik bij Paul van Boerdonk – een BSU collega – in de klas.  Direct na het behalen van mijn diploma tipte hij me dat er een interessante vacature open stond. Ik twijfelde geen moment en ging op gesprek.’

‘Na een fijn en gemakkelijk kennismakingsgesprek was de kogel snel door de kerk. Al de volgende dag ben ik gestart in de functie van Medewerker Servicedesk. Ik kon mijn geluk niet op!’


Welke rol vervul je binnen BSU?

‘Als schoolverlater ben ik vier jaar geleden gestart in de functie Medewerker Servicedesk. In deze rol was ik verantwoordelijk voor het oplossen van meldingen en het onderhouden van klantcontact. Bij BSU staat persoonlijke groei centraal, een aantal maanden geleden heb ik dan ook de kans gekregen om de volgende stap in mijn carrière te zetten. In mijn nieuwe rol als Coördinator Servicedesk, heb ik de verantwoordelijkheid gekregen om alle werkzaamheden voor de Servicedesk te coördineren. Ons team bestaat momenteel uit vijf mensen waar ik dagelijks leiding aan geef.’

‘Mijn collega’s zijn ook mijn vrienden!’– Niels

 


Hoe omschrijf je de BSU cultuur?

‘Ik zal eerlijk zijn. Het is hard werken. Er ligt altijd werk, maar er is ook altijd ruimte voor een grapje en om wat te ouwehoeren. De prettige werksfeer en het pand maken ook een wereld van verschil. De omstandigheden zijn heel prettig. Daarnaast zijn verschillende jongens van de Servicedesk mijn vrienden. We klikken goed op de werkvloer en daarbuiten. Zo drinken we regelmatig een biertje na werktijd. Zelfs onze vriendinnen hebben zich inmiddels aangesloten bij deze vriendengroep!’


Wanneer ga je met een tevreden gevoel naar huis?

‘Het werk zelf vind ik heel leuk, maar de meeste energie haal ik uit het helpen van mensen. Als ik een klant écht geholpen heb met een oplossing. Dat kan zijn door een tijdelijke workaround te bedenken, waarmee iemand uit de brand is geholpen of wanneer er een urgente melding is verholpen. Het gevoel hebben dat je alles gegeven hebt daar krijg ik energie van. Het is dan ook erg fijn als je die erkenning teruggekoppeld krijgt. Niets gaat boven een complimentje van een klant. Daar doen ik het voor!’

Uitgelichte vacature